Polska

Polska Fundacja Narodowa zatrudniła profesjonalną agencję PR. Komentarze publicystów i dziennikarzy [TWEETY]

Dodano

dnia

Flickr/Kancelaria Premiera

Polska Fundacja Narodowa 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę „na współpracę”. Według przedstawicieli Fundacji agencja będzie zajmować się obsługą dziennikarzy. W sieci natychmiast zaroiło się od komentarzy dotyczących tej sprawy. Specjalnie dla państwa wyselekcjonowaliśmy najciekawsze opinie publicystów oraz dziennikarzy.

PFN poinformowała, iż 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę „na współpracę”. Według przedstawicieli Fundacji agencja będzie zajmować się obsługą dziennikarzy, którzy coraz częściej zgłaszają się do podmiotu po informacje. PFN podaje, iż „wybrano ją w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego”.

Polsat News informuje, że umowa z agencją została podpisana na pół roku. „Na razie Fundacja nie ujawnia kwoty umowy. Nie ujawniono także treści kontraktu” – czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji.

„Aktualnie nie jesteśmy upoważnieni do upublicznienia treści w/w umowy. Wystąpimy do firmy Partner of Promotion z prośbą o udzielenie zgody na upublicznienie w/w umowy i pod warunkiem jej uzyskania – przekażemy Państwu jej treść. Decyzja o wyborze najlepszej oferty została podjęta przez Zarząd PFN. Z ramienia PFN umowę podpisali Prezes PFN Cezary Jurkiewicz oraz Członek Zarządu Antoni Kolek” – napisano.

Do całej sprawy w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl odniósł się Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. Przyznał on, iż umowa z PFN jest dowodem zaufania dla profesjonalizmu firmy.

„Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu” – powiedział.

Komentarze

Po ogłoszeniu informacji o umowie zawartej pomiędzy PFN a agencją PR, w sieci pojawiło się mnóstwo komentarzy.

Exit mobile version