O nas
Raport Finansowy Fundacji SejmLog – 10.04.2018
Transparentność leży u podstaw naszej działalności. Od samego początku projektu dbamy, by każda złotówka wpłacona przez Państwa była rozliczana i wydatkowana w sposób wzmacniający Państwa zaufanie.
W przeszłości rozliczenia finansowe publikowaliśmy w serwisie Facebook. Uruchomienie własnej strony internetowej pozwala nam na jeszcze bardziej szczegółowe relacje z bieżącej sytuacji finansowej Fundacji SejmLog.
Przedstawiamy informacje dotyczące obecnego salda Fundacji, struktury wpływów oraz wydatków. Naszą inicjatywę można wesprzeć dowolną kwotą poprzez jedną z kilku metod, które uruchomiliśmy by zapewnić Państwu wygodę i łatwość dokonywania wpłat. Informacje na temat możliwych sposobów wsparcia znajdziecie Państwo na samej górze naszej strony – w zakładce WSPARCIE.
Przedstawione wartości dotyczą całego okresu działalności Fundacji SejmLog od jej ustanowienia 9 września 2016 roku.
Na prace programistycznie składały się między innymi przygotowanie koncepcji portalu społecznościowo-politycznego SejmLog wraz z dodatkowymi modułami (mapy projektowe, mockupy, przygotowanie środowiska projektowego), wykonanie dotychczasowej strony startowej oraz przygotowanie i wykonanie uruchomionego już modułu Wizytówek Poselskich wraz z bazą danych. Koszty IT to przede wszystkim zakup i utrzymanie serwera, domen, kont poczty email, certyfikatów bezpieczeństwa, szablonu wordpress, przestrzeni dyskowej dla automatycznego backupu danych i niezbędnych licencji. Koszty stałe to wynajem wirtualnego biura wymaganego prawem do założenia Fundacji oraz koszt utrzymania konta bankowego Fundacji. Widoczna na naszych grafikach kostka mikrofonowa z logo SejmLoga została wpisana jako środek trwały 😉
Mamy szczerą nadzieję, że taki sposób rozliczania się z wpłaconych przez Państwo środków jest satysfakcjonujący. Obiecujemy publikować je cyklicznie.
SejmLog będzie mógł przygotowywać jeszcze więcej autorskich materiałów, wywiadów i komentarzy.
Chodzi o dokładnie taki model: LINK