O nas
Raport Finansowy Fundacji SejmLog – 10.06.2018
Przedstawiamy informacje dotyczące obecnego salda Fundacji, struktury wpływów oraz wydatków. Naszą inicjatywę można wesprzeć dowolną kwotą poprzez jedną z kilku metod, które uruchomiliśmy by zapewnić Państwu wygodę i łatwość dokonywania wpłat. Informacje na temat możliwych sposobów wsparcia znajdziecie Państwo na samej górze naszej strony – w zakładce WSPARCIE.
Podane kwoty dotyczą całego okresu działalności Fundacji SejmLog od jej ustanowienia 9 września 2016 roku.
Na prace programistycznie składały się między innymi przygotowanie koncepcji portalu społecznościowo-politycznego SejmLog wraz z dodatkowymi modułami (mapy projektowe, mockupy, przygotowanie środowiska projektowego), wykonanie dotychczasowej strony startowej oraz przygotowanie i wykonanie uruchomionego już modułu Wizytówek Poselskich wraz z bazą danych. Koszty IT to przede wszystkim zakup i utrzymanie serwera, domen, kont poczty email, certyfikatów bezpieczeństwa, szablonu wordpress, przestrzeni dyskowej dla automatycznego backupu danych i niezbędnych licencji. Koszty stałe to wynajem wirtualnego biura wymaganego prawem do założenia Fundacji oraz koszt utrzymania konta bankowego Fundacji. Widoczna na naszych grafikach kostka mikrofonowa z logo SejmLoga została wpisana jako środek trwały 😉
W połowie czerwca w Warszawie odbędzie się spotkanie zespołu SejmLoga na którym omówimy plany na 2 połowę 2018 roku oraz dalszą strategię rozwoju – uchylając rąbka tajemnicy, już teraz ponad 70% wejść na SejmLog odbywa się z urządzeń mobilnych, warto więc skupić się na tworzeniu własnej aplikacji mobilnej, którą moglibyśmy w kolejnych wersjach rozwijać w kierunku społecznościowym.
Mamy szczerą nadzieję, że taki sposób rozliczania się z wpłaconych przez Państwo środków jest satysfakcjonujący. Obiecujemy publikować je cyklicznie.