Polska
Polska Fundacja Narodowa zatrudniła profesjonalną agencję PR. Komentarze publicystów i dziennikarzy [TWEETY]
Polska Fundacja Narodowa 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę „na współpracę”. Według przedstawicieli Fundacji agencja będzie zajmować się obsługą dziennikarzy. W sieci natychmiast zaroiło się od komentarzy dotyczących tej sprawy. Specjalnie dla państwa wyselekcjonowaliśmy najciekawsze opinie publicystów oraz dziennikarzy.
PFN poinformowała, iż 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę „na współpracę”. Według przedstawicieli Fundacji agencja będzie zajmować się obsługą dziennikarzy, którzy coraz częściej zgłaszają się do podmiotu po informacje. PFN podaje, iż „wybrano ją w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego”.
Polsat News informuje, że umowa z agencją została podpisana na pół roku. „Na razie Fundacja nie ujawnia kwoty umowy. Nie ujawniono także treści kontraktu” – czytamy w komunikacie przesłanym do redakcji.
„Aktualnie nie jesteśmy upoważnieni do upublicznienia treści w/w umowy. Wystąpimy do firmy Partner of Promotion z prośbą o udzielenie zgody na upublicznienie w/w umowy i pod warunkiem jej uzyskania – przekażemy Państwu jej treść. Decyzja o wyborze najlepszej oferty została podjęta przez Zarząd PFN. Z ramienia PFN umowę podpisali Prezes PFN Cezary Jurkiewicz oraz Członek Zarządu Antoni Kolek” – napisano.
Do całej sprawy w rozmowie z serwisem wirtualnemedia.pl odniósł się Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion. Przyznał on, iż umowa z PFN jest dowodem zaufania dla profesjonalizmu firmy.
„Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu” – powiedział.
Komentarze
Po ogłoszeniu informacji o umowie zawartej pomiędzy PFN a agencją PR, w sieci pojawiło się mnóstwo komentarzy.
Polska Fundacja Narodowa powołania do tworzenia pozytywnego wizerunku Polski zatrudniająca agencję do kreowania własnego pozytywnego wizerunku, to pomysł na biznesowe perpetum mobile. Potem ta duża agencja może poszczególne elementy komunikacji przekazać mniejszym itd. Genialne.
— Marcin Makowski (@makowski_m) 17 kwietnia 2018
Polska Fundacja Narodowa, która ma walczyć o wizerunek Polski zatrudniła agencję Patners of Promotion, aby ta ratowała wizerunek PFN. Następnym ruchem będzie zatrudnienie agencji PR do ratowania wizerunku PoP po współpracy z PFN. 🙂
— Paweł Wroński (@PawelWronskigw) 17 kwietnia 2018
Wiele wskazuje na to, że Polska Fundacja Narodowa nawet z zatrudnienia agencji PR potrafi zrobić wizerunkową katastrofę…
3… 2… 1…
— Jerzy Kwaśniewski (@jerzKwasniewski) 16 kwietnia 2018
Polska Fundacja Narodowa miała dbać o wizerunek Polski, a tymczasem wynajęła agencję Public Relations, która będzie dbać o… jej wizerunek. Oto jak władza zwalcza stworzone przez siebie problemy.https://t.co/72vOUnOHWc
— Piotr Szumlewicz (@PiotrSzumlewicz) 16 kwietnia 2018
Dzień dobry, już nie śpicie? A kolejnego newsa o PFN, tym razem od @michalgiersz już czytaliście? P.S. Jak to jest, że czego się nie dotknie ta organizacja, tam wtopa?
https://t.co/zek5Hu4GRN— Jan Kunert (@Jan_Kunert) 17 kwietnia 2018
Po reakcjach całego szerokiego TT widzę, że pierwszym wyzwaniem agencji Partner of Promotion, która ma dbać o wizerunek Polskiej Fundacji Narodowej, będzie kryzys wizerunkowy spowodowany wynajęciem Partner of Promotion przez Polską Fundację Narodową do dbania o jej wizerunek.
— Mateusz Parys (@parysmat) 16 kwietnia 2018
Najnowsze komentarze